
آره حالا من به دنیا اومدم نمیتونم ک از مامان شیر بخورم چون مامان داغدار برادر جوونش بود.اون روزا مثل الانا نبود که تو هر فامیل یدونه نوزاد باشه، تقریبن یهو همه باهم نسل رو عوض میکردن. زمانی که من به دنیا اومدم تو یه بازه سه ماهه یه دختر خاله و یه پسر خاله و یه دختر دایی دنیا اومدن که البته دنیاشون فرق داشت. ریز شدن تو خاطرات بد جز حال بد برام چیزی نداره پس ریز نمیشمگذشت و گذشت و من تو شرایط اقتصادی و روحی بد خانوادم بزرگتر میشدم. پنج ساله بودم که مامان دوباره یه خاهر دیگه برامون ب دنیا اورد...
ادامه مطلب